Informatii diverse

INFORMATII

update 5.07.2022

TABERE STUDENTESTI

https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/viata_studenteasca/tabere

2022_07_05_NR_8371_Adresa CCS-CJ privind Metodologia pentru Taberele Studențești 2022

ANEXA 2 Situatie Locuri pe CCS 2022

Metodologie tabere studentesti 2022

Anexe Metodologie tabere studentesti 2022

 

UPDATE 27.05.2022

PROGRAMAREA EXAMENELOR (anii 1,2 licență și 1 master)

Va rugam sa urmariti periodic fisierul cu programarea examenelor deoarece intervin modificari

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Programul EURO 200 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achizitionării de calculatoare 

http://euro200.edu.ro/ 

 - Legea nr. 269/2004 cu modificările și completările ulterioare,  
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/52988 

- H.G. nr. 1294/2004 cu modificările și completările ulterioare, 
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/54800 

adresa ME nr. 35/E/DGIU/02.02.2022 (anexată),  
- adresa 3268/29.03.2022  (anexată). 

 

 

25.02.2022

ATENȚIE! Conturi blocate       

Din cauza faptului că sunt foarte multe conturi Office 365 compromise (inclusiv cazuri de posibile furturi de date personale), am fost nevoiți să ridicăm nivelul de securitate pentru toate conturile de Office 365.

Ca urmare a acestui demers, conturile compromise precum și conturile a căror parolă inițială nu a fost schimbată (deși toți utilizatorii UBB au fost anunțați din timp și în mod repetat să o facă) au fost blocate automat de către sistem.

Pentru deblocarea lor utilizatorii trebuie să urmeze procedura de recuperare a parolei.

8.11.2021

Din motive obiective ce tin de gestiunea licentelor Microsoft Office 365 pentru studenti, Centrul de Sisteme Informatice, la inceputul fiecarui an universitar, actualizeaza baza de date cu studentii carora li se vor creea / mentine adresele de email institutionale (evident conturi de Teams).
Acest proces presupune, introducerea studentilor proveniti din admitere (cei de anul 1), dar si stergerea studentilor absolventi (cei din anii superiori 3,4 nivel licenta/2 nivel master). Anul acesta, studentilor din anii terminali le-a fost oferita o perioada de gratie (de 1 luna) de la inceperea anului universitar, pentru a putea fi operate de catre secretariat orice modificari legate de statutul acestora, in principal pentru cei care raman in continuare in prelungire de studii.
In data de 1 noiembrie ac., s-a efectuat stergerea conturilor si implicit a adreselor de email institutionale pentru studentii care nu mai apar pe sectii de studiu active.
Totusi, anumiti studenti ne scriu mailuri in care solicita acces in continuare la aceste adrese institutionale.
Din acest motiv, va rugam sa ne sprijiniti in aducerea la cunostinta studentilor din facultatile dvs despre starea coturilor de email pentru studentii din ani terminali, astfel incat sa preintampinam situatiile neplacute generate de ambele parti implicate in procesul actualizarii anuale a licentelor pentru mailurile institutionale.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

PRACTICA LA PARTENERI 2021 - 2022

Arhiva documente pentru practica 2021-2022

 

ACORDURI STAGII DE PRACTICA 2020-2021

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Lista exmatricularilor sept 2021.

LISTA AICI ::

https://geografie.ubbcluj.ro/docs/studenti/diverse/Exm2122.xlsx


Listele cu glisarile la buget 2021-2022.


LISTA AICI ::

https://geografie.ubbcluj.ro/docs/studenti/Glisari 21-22.xlsx


Cautarea in liste se face dupa numarul matricol.

 

 

 

 

 

***

Incepând cu anul universitar 2020-2021 Biblioteca Centrală Universitară
„Lucian Blaga” din Cluj-Napoca (BCU) pune la dispoziţia tuturor
studenţilor săi continutul cursurilor indicate la bibliografie în
syllabusurile aferente programelor de studiu de licenţă şi masterat,
precum şi materialele necesare pregătirii examenului de licenţă, în format
digital (cu asigurarea respectarii drepturilor de autor), la adresa
https://www.bcucluj.ro/ro/resursele-bibliotecii/bibliografie-cursuri
Accesul se face pe baza permisului, a unui ID si a unei parole proprii
fiecarui utilizator:
https://public-view.bcucluj.ro/login.php
Platforma este în permanentă actualizare şi dezvoltare şi ea poate fi
accesată pe baza datelor unice înscrise în permisul de bibliotecă. Pentru
a avea acces la resursele digitale, precum şi la serviciile clasice
oferite de BCU, studentul trebuie să obţină permisul electronic de
bibliotecă, conform instrucţiunilor prezentate la adresa:
https://www.bcucluj.ro/ro/informatii/%C3%AEnscrierea-%C3%AEn-bibliotec%C4%83
In cazul studenţilor deţinători de permis de bibliotecă, acesta trebuie
vizat pentru anul universitar 2020-2021, conform instrucţiunilor de la
adresa de internet de mai sus.
In baza unui permis de biblioteca vizat, cadrele didactice din UBB pot
utiliza in aceleasi conditii baza de date de mai sus. Mai mult, prin grija
BCU au fost digitizate recent toate volumele Studia UBB anterioare anului
2000. In plus, BCU ofera acces de la distanta la bazele de date abonate de
UBB si BCU prin proiectul ANELIS PLUS, a se vedea
https://www.bcucluj.ro/ro/servicii/acces-la-literatura-%C5%9Ftiin%C5%A3ific%C4%83
Mentionam de asemenea ca sectiile de imprumut ale bibliotecii functioneaza
dupa un program anuntat la
https://www.bcucluj.ro/ro/servicii/%C3%AEmprumut-la-domiciliu
Alte detalii si informatii suplimentare pot fi obtinute direct de la BCU.

***

Taxele se pot achita și prin mandat poștal,online.

CF 4305849,

CONT IBAN RO35TREZ21620F330500XXXX TREZORERIA FILIALA CLUJ

Pe mandate sau O.P.la destinatar se trece “UBB CLUJ FACULTATEA DE GEOGRAFIE”,numele și prenumele studentului,specializarea.

***

Medicul Facultatii: dr. Gabudean Dana


Adresa : str. Pandurilor nr 7, în incinta căminului XXI Sport, cabinet P05
TELEFON 0264591048 
ORAR CONSULTATII LA CABINET  
LUNI    8-14 
MARTI  13-18 
MIERCURI 8-15 
JOI  13-18 
VINERI ALTERNATIV 
08-13/13-18 (sapt1,3)/(sapt 2,4) 


In vederea programarii pentru consultatie, studentii Facultatii de Geografie pot suna la nr. telefon 0264-591048. Pentru urgente in afara orelor de program, studentii sunt rugati sa se adreseze clinicilor de specialitate/serviciilor de urgenta. 

 

 


Examen Disertatie

INFO MASTER:


Regulamentul actualizat cu modificările aprobate pentru examenele de finalizare a studiilor. Aceste modificări se vor aplica începând cu sesiunea iulie 2018. Programarea examenului de disertatie iulie 2020 COMPONENȚA COMISIILOR DE EXAMINARE PT. FINALIZAREA STUDIILOR SESIUNEA IULIE 2020 Amenajare și dezvoltare turistică (învățământ cu frecvență, linia română)
+-

PROGRAME POSTUNIVERSITARE

+-

PROIECTE FONDURI EUROPENE

-+

CERCETARE

+-

PROIECTE DE CERCETARE LA FACULTATEA DE GEOGRAFIE

+-

CENTRE DE CERCETARE SI REVISTE STIINTIFICE

+-