Facultatea de Geografie Cluj | Pagina studentilor

Burse

UPDATE 27.03.2025 ::

BURSE S2 24-25

 

Cuantum bursă performanță I- 1550 ron

Cuantum bursă performanță II- 1135 ron

Cuantum bursă ajutor social- 925 ron

Cautarea in liste se face cu Ctrl+F, după nr. matricol.

Contestatii la bursele de performanta I, II, sociale- se trimit pe adresa cristina.tanasescu@ubbcluj.ro in perioada 28-31.03.2025, ora 14. Va fi acceptat doar formularul de contestatii atasat.

Pe formular va rugam sa completati numele, prenumele, specializarea, anul de studiu, linia de studiu, motivul valid al contestatiei (*aplicarea criteriilor de departajare în cazul mediilor egale sau numărul de locuri la burse alocate pe specializare/an de studiu nu sunt motive de contestație, vă rugăm să cereți explicații în detaliu de la Secretariat pentru astfel de nelămuriri)

Raspunsuri la contestatii – pana la 1.04.2025, ora 12

Dupa data de 1.04.2025, listele vor deveni finale.

Fondul acordat in acest semestru Facultatii de Geografie pentru burse acopera numai 169 burse sociale. Prioritatile sunt: studentii cu medii semestriale- orfani, fam. monoparentale, plasament, medicale, venituri mici (in ordinea crescatoare a veniturilor), apoi urmeaza studenti fara medii, dar cu minimum 20 credite obtinute, cu aceleasi prioritati-  orfani, fam. monoparentale, plasament, medicale, venituri mici (in ordinea crescatoare a veniturilor).

Pentru ultima pozitie =169 (venituri mici) din lista de burse sociale din fondul primit de facultate, venitul mediu net/membru de familie este 839.03 ron. Toti studentii cu venituri mici care depasesc 839.03  ron/membru fam sunt propusi pt bursa de ajutor social din fond extrabugetar UBB. 

Pentru studentii din aceasta lista asteptam aprobarea Rectoratului UBB. Conform calendarului pt burse stabilit de UBB, raspunsul ar veni dupa data de 14.04.2025.

Din pacate, nu toti studentii din aceasta lista primesc bursa. Se respecta aceleasi prioritati si in plus, fondul alocat se repartizeaza celor 22 de facultati si nu poate fi depasit.

In atentia studentilor bursieri

Studentii care nu au mai beneficiat niciodata de bursa sau din motive justificate doresc schimbarea contului IBAN cu care figureaza in baza de date, sa trimita după data de 4.04.2025  documentul bancar la adresa social@ubbcluj.ro scanat/pozat de unde sa reiasa ca sunt titularii contului. Pe documentul bancar sa scrie facultatea la care studiaza, tipul bursei (performanța I, performanta II, sociala, bursier al statului roman, etc.), in ce an de studiu sunt, sa verifice sa fie trecut CNP-ul si sa mentioneze daca si-au schimbat numele (unde e cazul).

Studentii bursieri ai statului roman trebuie sa ataseze la mesajul catre social@ubbcluj.ro si pasaportul scanat/pozat.

Virarea burselor pe carduri

Prima transa- 15.04-17.04.2025

Ulterior lunar- in data de 10-15 a lunii

Beneficiari burse aj social ocaz- imbrac, incalt S2 24-25

Beneficiari burse aj social S2 24-25

Beneficiari burse etnici, conflict armat S2 24-25

Beneficiari burse perf I S2 24-25

Beneficiari burse perf II S2 24-25

Dosare respinse burse aj social ocaz- imbrac, incalt S2 24-25

Dosare respinse burse aj social S2 24-25

Formular contestație

Propusi burse aj social extrabugetar S2 24-25

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ANUNT PRIVIND DEPUNEREA CERERILOR DE BURSA AJUTOR SOCIAL PENTRU
SEMESTRUL 2 AN UNIVERSITAR 2024-2025
Perioada pentru transmiterea cererilor de acordare a burselor ajutor socia) și a documentelor doveditoare în cazul burselor de ajutor social pentru semestrul II, an universitar 2024-2025 este

24 Februarie 2025 – 14 Martie 2025.

În data de 14 Martie 2025 cererile și dosarele se vor putea încărca până la ora 16.00. Formularele cererilor de bursă le găsiți pe site-ul facultatii.
Documentele doveditoare în cazul burselor de ajutor social vor fi încărcate în platforma https://burse.inscrieri.ubbcluj.ro/: Documentația necesară este prevăzută în Regulamentul de burse, nu se acceptă dosare incomplete. Venitul lunar net mediu pe membru de familie la care ne raportăm în semestrul II, 2024-2025 este 2262,25 lei.Studentii nu vor solicita organelor fiscale Adeverinta de venit,aceasta sarcina apartine Comisiei de burse pe facultate,in baza acordurilor olografe ale solicitantului.
Ancheta sociala este obligatorie daca parintii studentului lucreaza sau domiciliaza in strainatate sau daca veniturile sunt zero.Numerotarea si semnarea paginilor din dosar incepe cu cererea tip si NU cu formularul Verificare conformitate…”si va fi pusa la inceputul dosarului .

Pentru informații suplimentare privind depunerea cererilor și a documentelor, studenții pot lua legătutra cu doamna administrator sef Enuta Iulia, e-mail, iulia.enuta@ubbcluj.ro.

(2) Studenţii orfani de unul sau ambii părinți vor depune următoarele documente:

1. cerere tip, conform Anexei 7;

2. Anexa 10 – verificare conformitate, dosar de bursă de ajutor social;

3. copie a cărții de identitate;

4. copie a certificatului de naștere a aplicantului;

5. copii/copii a/ale ale certificatelor/certificatelor de deces al/ale părintelui/părinților;

6. declarație pe propria răspundere privind veniturile nete, cu caracter permanent,

obținute pe ultimele 12 luni anterioare cererii, realizate de membrii familiei, supuse

impozitului pe venit;Anexa 8 

7. acordul olograf al studentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal

pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei;Anexa12 

8. acordul olograf al membrilor familiei pentru care s-au declarat venituri, privind

prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de

acordare a bursei (dacă este cazul). Anexa 13

9. declarație privind depunerea dosarului prin mijloace electronice (a se vedea Anexa 

nr. 9).

(3) Studenții care provin din familii monoparentale vor depune următoarele documente:

1. cerere tip, conform Anexei 7;

2.Anexa 10 – verificare conformitate, dosar de bursă de ajutor social;

3. copie a cărții de identitate;

4. declarație pe propria răspundere a părintelui privind starea civilă, din care să

reiasă faptul că nu este căsătorit (dacă este cazul);

5. copie după hotărârea judecătorească prin care a fost pronunțat divorțul sau copie

după certificatul de divorț eliberat de notarul public la desfacerea căsătoriei (dacă

15este cazul);

6. copie după hotărârea judecătorească prin care părintele a fost declarat

dispărut/raport de anchetă socială (dacă este cazul);

7. copie după hotărârea judecătorească de instituire a curatelei (dacă este cazul);

8. copie după decizia instanței de menținere a stării de arest a părintelui (dacă este

cazul);

9. copie după hotărârea judecătorească prin care a fost instituită tutela (dacă este

cazul);

10. declarație pe propria răspundere privind veniturile nete, cu caracter permanent,

obținute pe ultimele 12 luni anterioare cererii, realizate de membrii familiei, supuse

impozitului pe venit; Anexa 8

11. acordul olograf al studentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal

pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei; Anexa 12

12. acordul olograf al membrilor familiei pentru care s-au declarat venituri, privind

prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de

acordare a bursei (dacă este cazul). Anexa 13.

13. declarație privind depunerea dosarului prin mijloace electronice (a se vedea Anexa

nr. 9).

(4) Studenţii proveniți din serviciile de tip rezidențial, respectiv casele de tip familial,

apartamentele, centrele de primire în regim de urgență și centrele maternale vor depune

următoarele documente:

1. cerere tip, conform Anexei 7;

2. Anexa 10 - verificare conformitate, dosar de bursă de ajutor social;

3. copie a cărţii de identitate;

4. copie a certificatului de naștere a aplicantului;

5. documente justificative privind situaţia în care se află:

a. adeverinţă din care să rezulte faptul că solicitantul se află în plasament;

b. copie a hotărârii judecătoreşti din care rezultă că solicitantul se află în plasament

familial;

6. declarație pe propria răspundere privind veniturile nete, cu caracter permanent,

obținute pe ultimele 12 luni anterioare cererii, realizate de membrii familiei, supuse

impozitului pe venit; Anexa 8

7. acordul olograf al studentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal

pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei. Anexa 12

8. declarație privind depunerea dosarului prin mijloace electronice (a se vedea Anexa

nr. 9).

(5) Studenţii care solicită burse pe motive medicale vor depune următoarele documente:

1. cerere tip, conform Anexei 7;

2. Anexa 11 – verificare conformitate, dosar de bursă de ajutor social – caz medical;

3. copie a cărţii de identitate;

4. document medical eliberat de un medic specialist (care a promovat examenul de

specialitate în domeniul diagnosticului sau medic primar cu competențe în

domeniul diagnosticului), altul decât medicul de familie, respectiv Certificat de

încadrare în grad de handicap permanent grav sau accentuat, în care să se prezinte

evoluția și tabloul clinic al problemei medicale de care suferă studentul și care se

încadrează în categoriile de boli specificate la art. 16, alin. (5), punctul 2.,

încadrarea o poate face medicul specialist, medicul de familie sau medicul

facultății. Documentul medical va fi vizat de către medicul de familie sau de către

medicul arondat facultății;

5. acordul olograf al studentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal

pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei. Anexa 12

6. declarație privind depunerea dosarului prin mijloace electronice (a se vedea Anexa

nr. 9).

(6) Studenţii care provin din familii ale căror venituri lunare nete medii pe membru de

familie sunt mai mici decât salariul de bază minim net pe economie vor depune

următoarele documente:

1. cerere tip, conform Anexei 7;

2. Anexa 10 – verificare conformitate, dosar de bursă de ajutor social;

3. copie a cărţii de identitate;

4. copie a certificatului de naștere a aplicantului;

5. copii ale cărţilor de identitate ale părinţilor;

6. copii ale certificatelor de naştere şi ale buletinelor/ cărţilor de identitate (dacă este

cazul), ale celorlalţi membri ai familiei, aflaţi în întreținerea părinţilor;

7. declaraţie pe propria răspundere a unuia dintre membrii majori ai familiei, pentru

membrii majori ai familiei fără discernământ sau copii minori aflaţi în întreţinerea

familiei, care nu urmează o formă de învăţământ şi nici nu obțin venituri proprii;

8. declarație pe propria răspundere privind veniturile nete, cu caracter permanent,

obținute pe ultimele 12 luni anterioare cererii, realizate de membrii familiei, supuse

impozitului pe venit; Anexa 8

9. acordul olograf al studentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal

pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei; Anexa 12

10. acordul olograf al membrilor familiei pentru care s-au declarat venituri privind

prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de

acordare a bursei (dacă este cazul); Anexa13

11. declarație privind depunerea dosarului prin mijloace electronice (a se vedea Anexa

nr. 9).


ANEXE ::

Anexa 7- Cerere bursa aj social

Anexa 8- Declaratie pe propria rasp venituri nete

Anexa 9- Declaratie depunere dosar mijl electronice

Anexa 10- Verif conformitate dosar bursa aj social

Anexa 11- Verif conformitate dosar bursa aj social-caz medical

Anexa 12- Acord prel date pers – student

Anexa 13- Acord prel date pers - membru fam student


 

 

 

 

   

Perioada depunere - Acte necesare

Pentru: Semestrul I | Semestrul II

Rezultate burse sociale

Pentru: Semestrul I | Semestrul II

Rezultate burse de merit

Pentru: Semestrul I | Semestrul II

Rezultate burse de performanta

Pentru: Semestrul I | Semestrul II

Beneficiari burse extrabugetar -BUGET

Pentru: Semestrul I | Semestrul II

Beneficiari burse extrabugetar - TAXA

Pentru: Semestrul I | Semestrul II

Beneficiari burse extrabugetar SOCIAL

Pentru: Semestrul I | Semestrul II

Vezi rezultate